מפלגת העבודה תוקפת את לשכת ראש הממשלה על הקמפיין הפרסומי המשבח את הממשלה בשל פעולותיה להורדת יוקר המחיה לכאורה. “אירוני ואכזרי שביום בו מודיעים על 16 אלף משפחות שנזרקו ממעגל העבודה בחודש האחרון, מציגה ממשלת נתניהו משפחות מאושרות ונטולות דאגה. זה קמפיין פרסומי שכל כולו תעמולת בחירות, והוא ממומן בכספי ציבור. חבל שהמיליונים שעלה אינם מושקעים במטרות ראויות יותר. ממשלה היא שליחת ציבור ולא חברה מסחרית הקונה שטחי פרסום לצורך האדרת שמה. נתניהו יודע היטב כי מצבם של אזרחי ישראל הוא הפוך מהאידיליה המוצגת בפרסומות. שום קמפיין לא יכול להסוות את האבטלה, את העוני, ואת שחיקת מעמד הביניים”.
תאריך פרסום:22/08/2012